FAQ
REJESTRACJA I LOGOWANIE
Czy muszę rejestrować się, aby złożyć zamówienie?
Tak, aby złożyć zamówienie należy zarejestrować się w sklepie. Podanie danych w trakcie rejestracji jest konieczne do dokonania zakupu.
Jak wygląda proces rejestracji w sklepie?
Wypełnij formularz rejestracyjny na stronie sklepu internetowego. Po rejestracji na wskazany prze Ciebie adres mailowy zostanie wysłany link do aktywowania konta. Po aktywacji konta, na podany przez Ciebie adres mailowy zostanie wysłany login i hasło do sklepu internetowego. Pamiętaj o zachowaniu w poufności loginu i hasła, nie udostępniaj osobom trzecim.
Czy mogę zmienić swoje dane?
Tak, po zalogowaniu możesz zmienić swoje dane, login, hasło.
Zapomniałem loginu/hasła.
Jeżeli zapomniałeś hasła/loginu – skontaktuj się z administratorem: ssupport@st.com.pl. Otrzymasz tymczasowy login/hasło, które należy zmienić po zalogowaniu się do sklepu.
Czy moje dane są bezpieczne?
Sklep dokłada wszelkich możliwych starań, aby zabezpieczyć Państwa dane. Do przesyłania danych w internecie stosujemy protokół SSL. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Polityka Prywatności.
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od lokalizacji produktu w magazynach. Informacje o czasie realizacji będą podane w ciągu trzech dni roboczych od przyjęcia zamówienia do realizacji przy każdym produkcie.
Czy mogę łączyć zamówienia?
Aby połączyć zamówienia należy skontaktować się z obsługą sklepu (telefonicznie lub mailem) i podać numery zamówień do połączenia. Jeżeli do zamówień został doliczony transport nastąpi ponowne przeliczenie opłaty za dostawę.
Jak mogę anulować zamówienie?
W celu anulowania zamówienia należy skontaktować się z obsługą sklepu telefonicznie lub mailem. Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko do czasu skompletowania zamówionych towarów do wysyłki. Po tym czasie anulowanie nie jest już możliwe.
Czy moje zamówienie zostało wysłane?
Informacje o aktualnym statusie zamówienia będą dostępne po zalogowaniu na swoje konto. Dodatkowo otrzymasz mail z datą wysyłki i numerem listu przewozowego.
DOSTAWA
Odbiór osobisty
Odbiór osobisty możliwy jest w siedzibie sklepu internetowego w Warszawie:
• Security Technologies, ul. Joteyki 20, 02-317 Warszawa
• godziny otwarcia: 8.00-16.00, od poniedziałku do piątku
• płatność: gotówką lub przedpłata na konto
Po skompletowaniu zamówienia skontaktujemy się z Państwem w celu uzgodnienia dnia i
godziny odbioru.
Koszty dostawy
Koszty dostawy zależne są od sposobu dostawy i formy płatności.
W przypadku płatności „za pobraniem (płatność przy odbiorze)”, „przedpłata (przelew na
konto)”, payU koszt dostawy uzależniony jest od wagi, ilości, rozmiaru i czasu dostarczenia
przesyłki. Aktualny cennik znajduje się w zakładce „Koszty dostawy”.
W jakim czasie dostarczana jest przesyłka?
Zamówienia dostarczane są do Klientów przez:
Pocztę Polską
• Paczka 48 (przesyłka ekonomiczna) - gwarantowany termin doręczenia najpóźniej w
drugim dniu roboczym po dniu nadania (D+2).
• Paczka 24 (przesyłka priorytetowa) - gwarantowany termin doręczenia w następnym
dniu roboczym po dniu nadania (D+1) – strefa A. Gwarantowany termin doręczenia
najpóźniej w drugim dniu roboczym po dniu nadania (D+2) – strefa B.
Aby sprawdzić status oraz lokalizację przesyłki należy wejść na stronę: http://sledzenie.pocztapolska.
pl i wpisać numer listu przewozowego, który otrzymują Państwo w mailu
potwierdzającym wysyłkę zamówienia.
PACZKOMATY
• Deklarowany termin doręczenia przesyłki paczkomatowej do paczkomatu w ciągu
trzech dni roboczych od dnia nadania. Maksymalne wymiary przesyłki wraz z
opakowaniem w mm 190x380x640. Maksymalna waga przesyłki 25 kg.
Aby znaleźć paczkę należy wejść na stronę: http://paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke i podać 24
cyfrowy numer paczki otrzymany w sms-ie oraz mailu.
PŁATNOŚCI
Formy płatności
Za złożone zamówienie można zapłacić:
• gotówką – płatność przy odbiorze osobistym
• za pobraniem – płatność przy odbiorze przesyłki
• przelewem - przedpłata na wskazane konto
• płatnośći elektroniczne - autoryzacji płatności elektronicznych dokonuje profesjonalny system realizacji transakcji płatniczych PayU.
Przesyłki opłacone przelewem, przy pomocy płatności elektronicznych są realizowane po uprzednim odnotowaniu stosownej wpłaty na koncie bankowym sklepu internetowego.
Klient, który wybrał opcję płatności elektronicznej, przelewem jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za
złożone zamówienie w terminie do 10 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
Numer konta bankowego
SECURITY TECHNOLOGIES Sp. z o.o.
ul. Joteki 20, 02-317 Warszawa
Bank Pekao S.A. numer konta: 53 1240 1053 1111 0000 0504 6423
REKLAMACJE
Gdzie znajdę informacje nt. reklamacji i gwarancji?
W stopce sklepu „pliki do pobrania” znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące reklamacji,
warunki gwarancji oraz formularz reklamacji.
ZWROT I WYMIANA
W jakim czasie mogę dokonać zwrotu/wymiany zakupionego towaru?
Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. W stopce sklepu „pliki do pobrania” znajdziesz pouczenie o odstąpieniu od umowy oraz przykładowy formularz odstąpienia od umowy.
W jaki sposób mogę dokonać zwrotu/wymiany zakupionego towaru?
Aby dokonać zwrotu lub wymiany należy poinformować Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy, spakować zwracany produkt i odesłać na adres: SECURITY TECHNOLOGIES Sp. z o.o. ul. Joteki 20, 02-317 Warszawa
KUPONY RABATOWE, WYPRZEDAŻE
Jak mogę zrealizować kupon rabatowy?
Dla klientów sklepu przygotowujemy oferty specjalne. Aby sprawdzić aktualne oferty wejdź na stronę www.3pi.co i pobierz kupon. Kupon możesz pobrać też w trakcie dodawania produktu promocyjnego do koszyka. W trakcie składania zamówienia wpisz numer kuponu, aby rabat został uwzględniony.